Betaal later met

GRATIS VERZENDING BINNEN NEDERLAND & BELGIË

    Artikel is toegevoegd

    Krijg 20% korting!arrow_drop_up

    Bestelling & Levering

    Verzendkosten: Shoppen bij Kumika doe je altijd met gratis verzending! De verzendkosten nemen wij voor eigen rekening. Iedere bestelling wordt gratis bij jou thuis bezorgd!

    Verzending: Bij Kumika doen we ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00u worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook de levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

    Verwerkingstijd: De verwerkingstijd van je bestelling bedraagt 1 tot 3 dagen. Je krijgt na de bestelling een Track & Trace nummer zodat het pakket gevolgd kan worden. Voor verdere vragen kan je ons 7 dagen per week bereiken via: info@kumika.nl

    Levertijd: Doordat de producten direct vanuit de leverancier naar de klant worden verstuurd, worden de opslagkosten geminimaliseerd en wordt het product voor een lagere prijs aangeboden. De prijs is lager en de levertijd wat langer. Nadat de bestelling verwerkt is, bedraagt de gemiddelde levertijd 5-15 werkdagen.

    Annuleren: Als je bestelling eenmaal is verwerkt, is annuleren niet mogelijk. Eenmaal verzonden, kan het leveringsadres niet meer worden gewijzigd. Je bent zelf verantwoordelijk voor het invullen van het juiste leveringsadres en ophalen van het pakket bij een afhaalpunt. Toch het verkeerde adres ingegeven? Neem na de bestelling direct contact met ons op, zodat we dit voor je kunnen aanpassen. 

    Verantwoording: Vanwege de zendingen onder de levering van externe bedrijven aan Kumika, hebben wij geen bevoegdheid om het afleveradres te wijzigen zodra de bestelling is verzonden vanuit het magazijn. De klant is verantwoordelijk voor het verlies van het pakket in het geval dat er geen juist adres is opgegeven. Wanneer je geen contact hierover opneemt met onze klantenservice, zal er geen mogelijkheid tot terugbetaling zijn en zal een volgende verzending van het pakket in rekening worden gebracht. 

    Beschadigde/Defecte producten bij aankomst: Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Als je een beschadigd of defect product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourperiode.

    Voor de snelste oplossing stuur je ons een e-mail met een foto/video waarop het item te zien is. De meest optimale beelden zijn op een vlakke ondergrond waarop het product en het defect duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om je te helpen met jouw bestelling.

    Voor defecten leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren.

    Vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen! Ons team staat klaar om al jouw vragen te beantwoorden.