Ruilen & Retourneren
Niet tevreden met je bestelling? Wat jammer! We horen graag wat wij kunnen doen om je alsnog tevreden te stellen.
Niet-Goed-Geld-Terug Garantie
Bij ons geldt een 'Niet-Goed-Geld-Terug' garantie binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Dit beleid is speciaal bedoeld voor situaties waarin je een ongewenste reactie op het product ervaart en niet voor gevallen waarin er nog geen of weinig resultaat geboekt is.
Om in aanmerking te komen:
- Het product mag maximaal 25% gebruikt zijn.
- Je verzoek moet binnen 30 dagen na ontvangst van het product worden ingediend.
We willen graag dat je met vertrouwen bij ons winkelt, en streven ernaar altijd een passende oplossing te bieden.
30 Dagen Bedenktijd
Je hebt recht op 30 dagen bedenktijd, gerekend vanaf de dag van ontvangst. Het product moet ongeopend en in de originele, verzegelde verpakking worden geretourneerd om in aanmerking te komen.
Volg onderstaande stappen om je product te retourneren:
- Download het retourformulier hier en vul deze volledig in
- Stuur een mailt naar: info@kumika.nl waarin je aangeeft dat je je bestelling of een deel van je bestelling te willen retourneren
- Wacht op een reactie van onze klantenservice of wij het retour kunnen accepteren. Wij zullen je ook voorzien van het retouradres
- In het geval dat we jouw retour kunnen accepteren: het product moet de originele, verzegelde verpakking hebben
- Verzend het pakketje naar het retouradres dat je ontvangen hebt van onze klantenservice
- Stuur onze klantenservice de Track & Trace code
- Wanneer je pakket is aangekomen en gecontroleerd zullen wij het bestelbedrag van de geretourneerde producten terugstorten
Retourformulier: Vervolgens stuur je het ingevulde retour formulier samen met de factuur mee met de zending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retour aanvraag niet in behandeling nemen. Zodra de retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we de geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van de terugbetaling.
Terugbetaling: Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling, moet het teruggestuurde product in originele verpakking en staat zijn voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd. Zodra het product is ontvangen, zal het product worden geïnspecteerd en zal het aankoopbedrag binnen 7 dagen op je bankrekening teruggestort worden. Als je nog geen teruggave heeft ontvangen, controleer dan eerst opnieuw je bankrekening. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact met onze klantenservice op.
Retourkosten: Retourkosten worden niet vergoed. Het product dient worden teruggestuurd naar onze leverancier die gevestigd is buiten Nederland. Als je een artikel (of artikelen) naar ons terugstuurt, kan je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten, aangezien we niet kunnen garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Producten als ondergoed, lingerie, panty's, haar producten, crème producten etc vallen niet onder het retourbeleid van Kumika i.v.m. hygiëne. Deze producten kunnen dan ook niet geretourneerd worden en zullen niet in behandeling worden genomen.
LET OP: RETOURS DIE NAAR EEN ANDER ADRES WORDEN VERSTUURD DAN IS VERKREGEN VANUIT ONS, WORDEN NIET GEACCEPTEERD!